Toch wat extra inzicht en zekerheid tijdens je aanwervingen? Door een ervaren, helder denkende onafhankelijke?

Upgrogress beschikt over meer dan 500 (!) testmogelijkheden en assessments in verschillende talen. Maar dat kun je overal krijgen… Krijg je er dan ook de ervaring van 5000 interviews bij?

Bij Uprogress staan we voor advies dat de ondernemer steun geeft bij keuzes. Op een heldere manier, met duidelijk advies. We doen dat op een moderne manier

  • Door rechtstreeks af te toetsen wat u precies wil te weten komen. We geven u hier graag een goed advies.
  • Door online te werken waar de situatie dat toelaat.
  • Door ter plaatse te komen bij het interview of een volledig assessment op te zetten, als dat nodig is.
  • Door te werken met testen die up-to-date zijn en ook gehouden worden.
  • Door verbanden te leggen tussen de verschillende resultaten en dat te koppelen aan de job en het bedrijf.
  • Door een helder en vlot rapport te leveren met duidelijke visuals.
  • Door te werken met ervaren mensen die hun kilometers in HR al hebben afgelegd.
  • Assessment Center: een assessment is een testing van een kandidaat voor een bepaalde job. Deze testing zorgt voor een objectieve meting waarbij elke vooropgestelde competentie of eigenschap minstens op twee verschillende manieren op minstens twee momenten wordt gemeten. Dit verhoogt de voorspellende waarde zodat u uiteindelijk een meer gefundeerde beslissing kunt nemen. Een voordeel is dat een assessment reproduceerbaar is in tijd en over kandidaten heen.
  • Development Center: een development center heeft dezelfde opbouw als een assessment maar heeft een ander doel. Dat doel is het in kaart brengen van kwaliteiten en ontwikkelpotentieel. Zo kunnen blinde vlekken in uw organisatie aan het licht gebracht worden. De voordelen zijn heel uitgebreid: u legt de basis van een onderbouwd competentiemanagement, u kan een opleidingsplan gaan uitwerken, … Een development center is eveneens reproduceerbaar in de tijd (evoluties meten) en over mensen heen.
  • Persoonlijkheidstesten: de basis om een breed beeld te krijgen van iemand voorkeuren, van iemands blinde vlekken. Nobody’s perfect maar het kan je ook aanduiden hoe je iemand het beste opleidt, waar je extra aandacht aan moet geven maar ook…
  • Vaardigheidstesten: iedereen kan in een CV zichzelf een goede score geven maar is dat ook echt zo? Van Excel, over programmeertalen, boekhoudpakketten, numeriek redeneren tot verbale of schriftelijke communicatie – het is mogelijk om in de diepte iemand op die vaardigheden te testen.
  • Competentietesten: Klantvriendelijkheid, nauwkeurigheid, stressbestendigheid, overtuigingskracht,… Toch interessant om hier een deftig beeld van te krijgen voor je met iemand aan de slag gaat.
  • Rollenspelen / presentatieoefeningen / postvakoefeningen: simuleer de werksituatie en breng de oplossingsstijlen van de kandidaat aan het licht.

Met bovenstaande kunnen we heel sterk op maat werken – dat is de voorwaarde die we zelf aan ons eigen werk stellen:
het moet goed zijn en ten dienste staan van de organisatie en de mensen in die organisatie.